viernes, 5 de mayo de 2023

Inger Lise Rypdal - I Mitt Liv

 



Du ga meg et løfte

Om et liv om et liv

Du sa du var rede for min varme

Du sa jeg var lyset i ditt liv i ditt liv

At jeg var trygg i din favn


Du tente et håp

Om et liv om et liv

Med den som jeg elsket over alle

Men våger jeg tro på et liv

Et liv med deg skal jeg få ditt navn


I mitt liv

Var det aldri plass for drømmer

I mitt liv

Har aldri drømmen blitt sann


Han var den jeg så opp til

Han var svaret på mine unge drømmer

Han var den jeg beundret

Om han vil ha meg er jeg hans


Ja du er lyset i mitt liv mitt liv

Jeg kan bare håpe på din godhet

Om du finner andre i ditt liv i ditt liv

Vil jeg få sår av et savn


I mitt liv

Var det aldri plass for drømmer

I mitt liv

Har aldri drømmen blitt sann


Han var den jeg så opp til

Han var svaret på mine unge drømmer

Han var den jeg beundret

Om han vil ha meg er jeg hans




Mocedades. Eres tú

No hay comentarios:

Publicar un comentario