jueves, 20 de abril de 2023

Brurk av preposisjon på.


 
 Varningsskylt Rådjur i stabil aluminium, lång hållbarhet. Farbror Skylt.
 
Jeg liker måten du går .

Det er tide at du begynner å vaske bordet." ya es hora"

Sakuras måte å snakke på går meg på nervene "me pone de los nervios"

Disse to brødrene ligner hverandre.

Jeg vil heller gå enn å vente en buss.

Det er ingenting jeg liker så godt som å se baseballkamper tv.

Jeg hadde bare såvidt spist ferdig når min venn ringte meg og inviterte meg ut middag.(såvidt=apenas)

dødsleiet ba han meg om å fortsette å skrive til deg.(Dødsleiet= el lecho de muerte)

Jeg var nippet til å gi opp da jeg plutselig fant løsningen.(på nippet til å gi opp=a punto de rendirme)

Jeg inviterte Jane middag.

Roma ble ikke bygd en dag.

Du er gammel nok til å ta vare deg selv.

Jeg lurer om han egentlig er syk?

La oss sette oss den benken.

Se fotnoten side 5.

Jeg var fjellet.

Hygges- och naturvårdsbränning | Vännäs kommunJeg lurer hvor han er nå.

Hvem ville tatt vare barna mine om jeg døde?

Han er alltid oppmerksom sine barns oppførsel.

Du må være forberedt det verste.

Han lurer om du er redd for slanger.

Det er mange ting vi må tenke .

Det var få mennesker stranden.

Hun er misunnelig min suksess.

Siden jeg kom for sent til toget, måtte jeg vente ca en time det neste.

Gutten kastet steiner hunden.

Vil du la meg se det?

Han er omtrent din alder= alrededor de tu edad, cerca de tu edad-

Jeg ser bildene av Jane.

Jeg så naboens hund løpe rundt gårdsplassen.

Barn elsker å leke stranden.

Jeg husker at hun hadde seg en grønn hatt.

Broren min går colloege i Kobe.

Han hørte musikken med øynene lukket.

Bare tanken slanger gjør henne blek.

Jeg hører musikk.

Jeg godtar det, men en betingelse.

Spørsmålet kan bare tolkes en måte.

Jeg angrer å ha dratt dit- Me arrepiento de haber ido allí

Hobbyen min er å samle gamle leker.

Du må være stasjonen senest klokken fem.

Vi skal møtes stasjonen klokken sju.
En god start på dagen - Cookidoo® – la plataforma de recetas oficial de  Thermomix®
Det lille av penger han tjente brukte han bøker.

Herre, jeg lurer hvilken tosk det kan ha vært som oppfant kyssing.-  que tonto habra sido quien inventó los besos

Ifølge Bibelen skapte Gud verden seks dager.

klare dager kan man se Fuji-fjellet.

Finnes det et tilsvarende ordtak japansk?tilsvarende - equivalente

Det er ett eple pulten. pulten- el escritorio

Jeg er flyplassen nå.

Vi er invitert middag.

Det han sier er en måte sant.

Hva er det du prøver ?

Han kan gjøre seg forstått engelsk.

Problemet blir enklere å regne ut hvis du setter opp ligningssettet matriseform.

atomnivå ser vi kvantemekaniske effekter som ikke kan forklares med klassisk mekanikk.

De fleste datamaskiner i dag er basert von Neumann-arkitekturen.

Overflaten en ballong er ikke et euklidsk rom, og følger dermed ikke reglene for euklidsk geometri.

Sykkelen din ligner min.

Jeg hadde ikke hørt fra henne lenge.

Du ville blitt overrasket over hvor mye en kan lære en uke.

Hvor enn du går kan du ikke håpe suksess uten å gjøre en innsats.

Tror du spøkelser? 


Jeg traff henne tilfeldigvis gaten.

Jeg gav ham det lille av penger jeg hadde meg.

Det kan være en fordel for meg å gjøre ting denne måten.

Jeg drar ikke piknik hvis det regner i morgen.

Studentene stod og ventet en buss.

Jeg begravet hunden min dyrekirkegården.

Katten sover stolen.

Dette er den beste måten å løse problemet .

Jeg bor det hotellet.

Hun jobber som sykepleier det lokale sykehuset.

Se huset med det røde taket.

Jeg har ikke ord hvor takknemlig jeg er.

Se de svarte skyene.

Jeg traff en hund veien hjem.

Jeans er moten blant jenter for tiden.

Navnet ditt står først listen.


Det er tvilsomt om en kan stole disse dataene.

Kan du se forskjell Jane og tvillingsøsteren hennes?

Jeg lurer hva som har skjedd.

Pass å sjekke inn senest 45 minutter før avgang.

Jeg støtte en gammel venn bussen.

Pass å ikke havne i trøbbel.

Det er så varmt at du kunne stekt egg et bilpanser.

Stormen gjorde stor skade eiendomen hennes.

Vi så en baseball-kamp TV.

den tiden dro Yuri ofte til London.

Jeg føler meg veldig dårlig. Jeg holder å spy.

Jeg trådte forsiktig gasspedalen.

I fjor var han tre måneder sjøen.

Hvordan går det? Jeg har ikke sett deg en evighet!

Han gir henne alltid en gave fødselsdagen.

Hun selger dop konserter.
Skjold på tvers | Skjold
Hun ventet forgjeves et livstegn fra vennen sin.

I morgen lander han månen.

Jeg tilbrakte tolv timer toget.

Jeg trodde han ville komme møtet.

Jeg gikk ut etter å ha bedt Jordan passe huset.





















Du skulle ha hørt meg.

Søren! Jeg glemte paraplyen min toget.» «Din rotekopp!»

Selv om han gjorde det bra eksamen, er ikke den muntlige kinesisken hans nødvendigvis like god som din.

Du kan stole ham til en viss grad, men ikke helt.

Slå opp læreboka side 50.

Han kom femteplass i løpet.

grunn av tung snø, ankom flyet fra Beijing 20 minutter for sent.

Vi får ikke sove grunn av bråket.

Jeg glemte å sette et frimerke konvolutten.

Jeg tok meg jobben med å lese korrektur.

Hvilken CD vil du høre ?

Det er ikke lett å skrive et kjærlighetsbrev engelsk.

Hvordan kan en se forskjell god og dårlig engelsk?

Du burde passe bedre hva du sier.

Jeg ringer igjen senere.

Du kommer til å få mange gaver burdsdagen din.

Han sto gulvet.

Hun holdt med oppvasken.

Han ble oppe sent mens han jobbet dokumentene.


No hay comentarios:

Publicar un comentario